tisdag 19 oktober 2010

Sjuk :-(

Det här är tyvärr en tråk-dag. Jag känner mig febrig men vill inte stanna hemma från jobbet: jag var hemma en dag förra veckan eftersom jag mådde dåligt, och halva dagen igår eftersom jag skulle till doktorn och kolla upp det. Så nu får jag proppa i mig ipren och bita ihop. D mår också dåligt och jag hoppas han blir frisk till helgen när han ska till Tyskland!

Planen för dagen är: jobba, hem och hälla i mig té, sova. Å så roligt. HATAR att vara sjuk. Jag vill träna och gå långa promenader med Alice! Hoppas jag orkar sticka lite ikväll. Nu ska jag hälla i mig mer té här och hoppas att halsen lugnar mer sig.

1 kommentar:

  1. BLÄÄÄ! Så tråkigt att känna sig som du gör nu. Kanske en sjuksköterske-bacill eller en korsika-bacill eller möjligtvis en bananfluge-bacill?

    SvaraRadera