onsdag 31 augusti 2011

Ojdå

Inte så konstigt att jag inte är så vidare aktiv i mitt bloggande. Har inget liv för tillfället. Snart så hoppas jag på att vara doktorand och få börja lite mer på riktigt. Men först kom kommittén på att de glömt skicka ut info om vad jag ska ge dem innan jag kan antas, och eftersom de hade glömt göra det i god tid behöver de ha det senast imorgon. Vilket innebär att alla blanketter och hela forskningsplanen ska vara färdig imorgon förmiddag. Ojdå. Är fortfarande kvar på jobbet och försöker få ihop allt, men bra tycker jag inte det blir. Nu tror jag att jag behöver åka hem och äta nåt och gå en hundpromenad (i ett lite höstigt väder :)). Sedan får jag väl fortsätta halva natten. Vad kul det ska bli. Kanske bara att vänja sig. Kanske blir såhär i fem år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar