onsdag 25 augusti 2010

Foton!

Wiieee jag har äntligen tillgång till kameran igen och har kunnat fota lite mer. Upptäckte också att jag har en massa bilder som jag inte kollat igenom ordentligt. Så det blir kanske några inlägg mer blandade kort.

Idag har jag lufsat runt i skogen i två timmar, hälsat på farmor och till sist kokat plommonsylt. Har också försökt hitta nån bra sträcka i östgötaleden, men är svårt när det inte går att gå runt. Hmmm får prata med den andra "vandraren" hur vi ska göra.

Har för övrigt ont i ryggen, har hjärtklappning några gånger om dagen och känner mig allmönt konstig. Men jag tror jag vet vad det beror på. Och känner mig trots detta vid någorlunda bra humör. Kan bero på det fina vädret och de mysiga skogspromenaderna. Kan bero på att jag förhoppningsvis blir sambo snart. Kan bero på att det börjar bli höst. Kan bero på att de senast stickprojekten har blivit så bra, och jag började på ett nytt ikväll som jag tror blir finfint. Men nu borde jga sovit för längesen. För imorgon ska jag banne mig ut och springa. Längtar till och med nu! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar