tisdag 31 augusti 2010

Göteborg igår, läsning idag

Göteborg igår, och "storshoppingen" blev: plånbok, två nystan garn och underkläder. Ojojoj :) Fast det var ju inte riktigt tanken heller att jag skulle shoppa en massa. Tänkte det kunde vara roligt att gå runt på stan och kolla lite mest. För man vet ju aldrig: kanske blir min hemstad i framtiden.....

Idag är det helt underbart väder. Även om jag numera tycker det är höst och har börjat använda höstskor (mest för jag tycker de är så himla fina och vill använda dem iofs), så är ju solen alltid välkommen. Men tycker om när det är såhär svalt. Hoppas på svampplockning nästa vecka på superstället. Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen med en bok. Till skillnad från resten av svenska folket har jag inte läst alla Millenium-böckerna. Tyckte den första var bra, men har tyvärr inte så mycket tid till läsning när jag har pluggat. Så nu gav jag mig på den andra boken och den är lika bra! Kanske plockar ett äpple från trädet här utanför också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar