söndag 12 september 2010

Ångest

Idag har jag ångest. Inte för att det är söndag. Jag börjar ju på nytt ställe imorgon och det ska bli hur kul som helst! Jag mår lite bättre idag så tar det väldigt lugnt och hoppas att det ska ske mirakulös förbättring tills imorgon :) Ångesten handlar istället om bostad. Jag är ju egentligen hemlös :( Inte för det känns så, men det är så stressande att inte ha något eget. Vi var och tittade på en lägenhet, men har bestämt att vi ska tacka nej till den, den är helt enkelt lite för dyr. Jag vill ha råd att hälsa på en kompis i Madrid, kanske en syster i Val d'Isère och nån tur till Stockholm. Dessutom ska vi på Volbeat-konsert i Göteborg i början av oktober. Jaa, allt det där är ju inte billigt. Frågan är hur jag ska ha råd!

Nu ska jag ta en paus från ångesten och läsa på lite mer inför imorgon. Sen kan jag fortsätta ha ångest.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar