tisdag 28 september 2010

Hemskt det här med att bli vuxen ju!

Gaahh för att göra situationen ännu knepigare med jobb och städer så har D och jag idag kollat på en lägenhet som vi gärna vill ha OM JAG INTE FÅR JOBBET I GÖTEBORG OCH DÄRFÖR SKA STANNA I LINKÖPING. Problemet:vi måste bestämma oss senast imorgon. Och jag tvivlar på att jag får något besked om jobbet imorgon. Så jag måste alltså ta mod till mig och ringa och be att få reda på något. Känns också lite dumt då jag inte vet om jag kommer tacka ja om jag skulle få det. Usch jag orkar inte tänka mer på det här nu. Jag hoppas på att det ska lösa sig av sig själv: antingen får jag inte jobbet i Gbg (vilket ju faktiskt är troligt) eller så får jag jobbet och har ingen möjlighet att få vara kvar i Lkpg.

Nu ska jag ta mig en kopp té och sätta mig med stickningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar