tisdag 16 november 2010

En alldeles alldeles underbar helg i Madrid....

....ja det är vad jag har haft! Så lyckad :) Jag har tagit ganska mycket kort så ska lägga ut de nån dag snart. Jag har ju inte varit så bra på det nu på sistone. Det blir inte lika mycket kort eftersom det är mörkt när jag kommer hem på kvällarna. Och jag har också haft väldigt mycket att göra. Jobba, äta, gå ut med hunden och träna är vad jag har hunnit med. Ska försöka bättra mig, vill ju hinna sticka också.....

Men känner mig trots mycket festande utvilad efter helgen och framförallt på väldigt bra humör. Och det känns som jag har mycket roligt att se fram emot också. Till exempel ska jag till Bodyshop idag och bli sminkad och på torsdag ska jag träna med instruktör på gymmet. Och D och jag ska titta på Novemberljus ikväll, mysigt!

Nu ska jag ägna mig åt att läsa lite publiceringar här på jobbet, som för övrigt känns lite mer hoppfullt nu. Hoppas den där förändringen sker som jag hoppas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar