tisdag 9 november 2010

SNÖ

Jag har inte riktigt haft vid och därför ingen lust att skriva nåt på ett tag. Har fotat lite som jag tänkt lägga ut men det har liksom inte blivit av. Kanske gör det snart.

Känns som jag mest varit på jobbet men inte gjort så mycket vettigt den senaste tiden. Hoppas det blir bättre snart då en sak ev blir klar. Annars måste jag väl gå till handledaren och göra nåt åt saken.

Trots att jag är lite negativ efter en period när jag och D haft lite otur känns det lite bättre idag: det snöar! Jag tappade en plywood salt över stortån häromdagen men nu kan jag nästan gå normalt igen så ikväll ska jag ta med brallsan på en långpromenad! Kanske får jag också mindre mot i magen då. Kanske skulle det kommit ändå, kanske var det för att läkaren sa att det skulle komma tillbaka - men det onda är tillbaka med förnyad kraft. Men finns positiva saker: kanske jag ska vara med i den får studien och få lite hjälp?

Oj mycket svammel men känner mig lite så just nu. Tror det bästa botemedlet är lite promenads och lite stickning tillsammans med en kopp té. Ja det är jag helt övertygad om! Jag ska också längta till Madrid-resan på torsdag :-)

(Förresten så har vi nu färg hemma för målning, och vi har bestämt tapeter men de fanns förstås inte hemma fast de skulle = våran tur just nu. Men snart så!)

1 kommentar:

  1. BRA!!!DEt finns ju alltid både negativa och positiva saker att hänga upp sig på. Man får försöka jobba på att de positiva i alla fall väger över lite. Ni kan ju måla färdigt så är det bara att tapetsera kvar när ni får tapeterna. Man kan ju ändå inte göra båda sakerna samtidigt. Och din mage är ju lite tråkig men du ska ju som sagt till Madrid. Allt brukar ju ordna upp sig så småningom!
    Pussokram!

    SvaraRadera