torsdag 30 december 2010

Åh jag är så trött på det här!

Jag blir aldrig frisk! Så less. Var på MR på morgonen idag och hade tänkt gå till jobbet efter det, men mådde skit. Inte av att ha gjort MR tror jag (även om det gjorde ont fast de sa att det inte skulle vara så farligt), utan den här jäkla förkylningen. Jag har sovit och sovit och sovit. Och Alice har sovit bredvid, smaskandes och snarkandes :) Tur att jag har henne att krama på, för D kommer hem om kanske en vecka. Hoppas jag mår bättre imorn. Isf blir det en sväng till jobbet då istället, och sen iväg för att fira nyår på kvällen! Om jag hinner ska jag kolla en snabbis på rean, men det brukar inte vara nåt att ha.


Jag hittade en bild från i höstas på älsklingen, där hon räcker ut tungan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar