söndag 12 december 2010

Inte riktigt mig själv

Vet inte vad det är med mig idag. Jag hade planerat att träna ett pass som låter roligt. Men jag vill inte. Inte likt mig, jag tycker det är roligt att träna och ser ofta fram emot det. Idag ville jag verkligen inte. Istället ska jag göra julgodis och laga mat. Vet inte vad denna personlighetsförändring kan bero på. Kanske att jag går och tänker på vad som kommer hända närmsta månaderna, hur mycket jag vågar lita på folk och vad de säger. Och/eller att jag haft magproblem igen de senaste dagarna :( Kan ju vara så att det hör ihop, tydligen ska det vara så. Strunt samma, imorgon är en ny vecka då jag ska prata med eventuella framtida chefer och se hur mycket jag litar på dem. Och jag hoppas att vila idag kan ge mig tillbaka energin jag brukar ha. Hur som helst har jag haft en väldigt skön helg. Det är alltid nåt. Jag kanske till och med har lust att lägga ut lite kort senare, har ju samlat på mig en hel del nu. Vem vet.....

1 kommentar:

  1. Jaaa, lite kort vore kul. Och upp med hakan! Saker och ting brukar ordna sig, det har du väl märkt! Glöm inte bort det där!!!

    SvaraRadera