tisdag 5 juli 2011

:D

Ojojoj så roligt jag har haft på Peace and love! Roligaste helgen sen jag minns inte när! När vi närmade oss Linköping blev alla helt deppiga och ingen ville hem :(
Kanske vågar lägga ut lite kort här så småningom, men just nu är det hundpassning hos föräldrarna som gäller. Det är hur stressigt som helst att hinna med allt, och egentligen har jag ju inte tid med ett inlägg. Jaja, nu ska jag i alla fall klippa gräset hos dem så de blir glada när de kommer hem (systern städade bilen som de så snällt lånade ut till oss för att kunna åka till festivalen), sen gå en promenad med hundarna, laga mat och sist betala hotellräkning för resan till NEW YORK!!!!! Så bäst jag skyndar mig, förstår inte hur jag ska hinna med allt detta ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar