tisdag 28 juni 2011

Imorogn bär det av.....

Wiieee inorgon åker jag till peace and love! Å vad jag ser fram emot det! Ska strax ner på stan och fixa det sista, bl.a. lås till tältet :) Jag har beslutsångest över om jag ska köpa en kamera eller inte. Det är ju en hel del pengar även om jag tänkte köpa någon billigare variant. Men just nu har jag ingen mindre kamera, bara digitalkameran som jag definitivt inte vill ta med mig på såna här saker. Skulle behöva en mindre, vanlig kamera. Tror det blir en tur för att kolla vad det kan kosta.....

Hade förresten en toppenhelg tillsammans med D i Dalarna. Nu syns vi tyvärr inte på 4 VECKOR!!! Hur ska jag klara det :(

Jaja bäst att duscha av sig efter solningen och fiixa allt som behöver fixas. Kanske bra om jag packar snart. Och myser ordentligt med Alice för hon ska bo på pensionat. Känns otäckt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar