onsdag 15 juni 2011

Att lämna bort eller inte lämna bort.....

Jag börjar ge upp Peace and Love. Har sett fram SÅ mycket mot det, men vet inte vad jag ska göra med Alice. Ingen jag känner kan ha henne, och det känns inte bra att lämna en hund med epilepsi på ett pensionat utan nattlig tillsyn. Hur gärna jag än vill åka så vill jag ju inte att nåt ska hända Alice. Och inget har känts bra hittills. Funderar på att lämna henne på Slaka djurhem över en dag för att se hur det går, och om hon verkar lugn kanske jag kan överväga att lämna henne där. Men hon skulle lämnas ensam över natten även där. Jag ska kolla lite på Blocket också ifall det är nån som erbjuder hundvaktning hemma hos dem. Jaja det här blev ett uppgivet inlägg, men känner mig uppgiven just nu. Vet att såna här saker kan hända när man
skaffar hund, men känns samtidigt tråkigt att man inte ska kunna göra en sån här grej :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar