söndag 20 november 2011

Bra helg!

Ja det har varit en bra helg. Efter en vecka med mycket jobb och mycket magont kändes den här helgen verkligen välkommen! I fredags lyckades jag hålla mig vaken så pass länge att jag kunde ta ett glas vin med en kompis. Igår var det släktmiddag hos mormor och morfar, och idag har jag hälsat på kompis på landet och lekt med barn. Eller jag lekte inte så mycket, vet inte hur jag ska bete mig med barn, men roligt att träffa kompisar och se hur mycket större deras barn blivit. Under tiden städade D köket som såg hemskt ut - TACK! Nu ska jag "jobba" lite: läsa nån artikel. Sen ska vi gå promenad och titta på vinterljus och hoppas att det är lite mindre folk ute än förut när jag åkte förbi. Dessutom är den första sockan klar som jag stickar till D:s faster :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar