måndag 7 november 2011

Lite måndagsångest

Ingen tid eller ork till uppdateringar. Mest för att det är så satans långsamt att ladda upp bilder här, och jag kan ju inte mobilblogga längre :(

Lite saker som skapar lite ångest just nu, bara för jag kände för att skriva ner dem:
-hur mycket kommer Alices veterinärbesök kosta? Dags för koll av medicin-nivåer, alltid lika spännande för plånboken, och självklart lite nervös över hur hon mår
-min mobil verkar lägga av mer och mer = kanske borde köpa en ny, som faktiskt kan skicka och ta emot sms = MASSA pengar
-ska jag behålla de fiiiina skorna jag köpte i helgen för att fundera på? Jaa orsakerna till den här ångesten finns ju ovanför
-känner att jag behöver lära mig en sak på jobbet NU, gärna igår. Ska öva öva öva
-jäkla magen! Hade hemska kramper för nån dag sen och ikväll vill den bråka igen :(

Inte mycket vettigt från mig, så nu ska jag rätta lite labrapporter från studenter och dricka té. Godnatt!


Slänger in en bild från USA-resan för att muntra upp

1 kommentar: