torsdag 15 december 2011

Grinig

Mitt examensarbete har publicerats! Känns väldigt roligt faktiskt.

Annars har jag mått dåligt nästan hela veckan. IGEN. Blir lite trött på det här med sjukdomar nu. Ska sova i helgen, massor. Kanske blir det bättre då. Blir stressad över att jag känner mig så ineffektiv på jobbet. Hoppas det blir bättring nästa vecka.

D åker hem till föräldrarna på söndag, men tyvärr har ju jag varit grinig och trött, och han har en jobbig hemtenta så vi har inte riktigt hunnit umgås. Känns lite jobbigt.

Jaa har inte så mycket vettigt att säga, klagar som vanligt. Jag är som sagt grinig. I helgen hinner vi kanske göra vego-bullar och julgodis. Då blir jag nog gladare!

Nej nu är det verkligen dags att sova. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Kul med examensarbetet! Det andra hoppas jag ordnar sig snart.

    SvaraRadera