söndag 18 december 2011

söndag

Ligger i soffan och stickar och snyter mig. Förkylning, men är faktiskt den första den här hösten. D har åkt och jag försöker mysa med Alice istället, men det går sådär. Fungerar på om jag klarar av en långpromenad med henne snart men det är tveksamt. Fungerar också på om jag ska göra vego-bullar. Men då måste jag ju till affären :-)

Jaa så slö är jag idag, skönt att det är helg. förhoppningsvis mår jag lite bättre imorn.

Igår gjorde jag till slut klart sockorna och fisk-mössan som skulle med D till dalarna. Sockorna hann jag inte fota innan jag slagit in dem, men mössan syns här nedanför. Och en likadan mössa som jag stickade till D för ett tag sen. vi gjorde julgodis igår också. Fotade tryffeln och rocky road.



1 kommentar:

  1. Fin mössan blev! Hoppas godiset smakade och att du mår lite bättre idag!

    SvaraRadera