söndag 9 maj 2010

Alice har åkt :(

D har hälsat på i helgen, och det har verkligen varit en toppenhelg! Han kom redan i torsdags och vi myste i soffan hela kvällen :) Fredagen spenderade jag framför datorn med plugg iaf fram till eftermiddagen, och sen gick vi på inflyttningsfest. En jättefin lägenhet på söder, och det var riktigt roligt! Vi var kvar lite väl sent, men så blir det ju lätt när det är trevligt. Men jag blir irriterad på mig själv som aldrig kan passa tider. Jag sa till D att det ska bli mitt nyårslöfte att sluta vara tidsoptimist och bli mer realistisk. Han sa att det snarare borde vara midsommarlöfte. Hmmm. Jag ska verkligen försöka skärpa mig!

Igår var vi på bio: Clash of the titans i 3D. INte min typ av film men den var helt okej. Och bio är ju alltid mysigt. Innan var vi på en indisk restaurang. Indisk mat är såååå god.

Nu har D OCH ALICE åkt, och jag sitter med plugg igen. Mindre roligt. Alice ska steriliseras så känns inte alls bra att skicka iväg henne och inte kunna vara med när det görs. Tänk om nåt skulle hända. Tur att jag har några jag litar på som sköter om henne. Dessutom kommer jag inte få träffa henne på ca en MÅNAD!!! Hur ska jag klara det? Snyft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar