tisdag 25 maj 2010

En gråmulen tisdag.....

Usch så stressigt det har varit. Men sen kom D♥ till helgen och det blev en sån där perfekt dag på lördagen! In till Gamla stan för en fika, gick till Slussen och solade och tittade på folk, god mat och vin på en mysig restaurang på Söder, och till slut en stund på en uteservering precis vid vattnet vid Slussen :)

Den här veckan ska jag ta tag i opponeringen. Har bara skummat igenom arbetet jag ska opponera på än så länge. Först ska jag fixa min presentation. Jag ska hålla den inför gruppen på måndag för att öva. Och eftersom handledaren är borta i slutet av veckan måste jag ha lite förslag imorgon så vi kan gå igenom det. Har kommit ganska långt men svårt att veta vad jag behöver ha med för att de ska förstå. Det blir kvällssyssla. Nu ska jag ner till centrum och handla jag har nämligen absolut INGEN mat i kylskåpet. Jo förresten: smör. Men det vill jag inte äta ;) Varje onsdag är det fika på "jobbet" och förra veckan hade de med jordgubbar och glass! Ojojoj så gott. Tänkte kolla vad gubbarna kostar nu. Förmodligen en förmögenhet. Men om inte blir jordgubbar kvällsmat idag. Tänk: jordgubbar!

2 kommentarer:

  1. När jag väl handlat klart o kom hem så började det förstas att regna. Datrar en stund för att se om det går över.

    SvaraRadera
  2. Så typiskt! Hoppas det försvann snabbt!

    SvaraRadera