fredag 28 maj 2010

Redovisningen fixas

Jaha redan fredag. Sitter med min redovisning. Ska sitta ett litet tag till. Sen blir det en kort joggingrunda. Och hoppas på after-work ikväll. Även om jajg inte varit på jobbet utan jobbat hemma idag :) Lite packat blev det igår. Fortsätter imorgon tänkte jag. Då borde jag ta mig in till city också! Blir ju aldrig av. Aja får se hur det går.

Lite bilder från igår








Tyckte det såg ut som om granen försöker kramas ♥


Jordgubbarna jag åt häromdagen! Det skedde en hemsk olycka höromdagen också: min tekopp for i golvet! I panik sprang jag ner till centrum och köpte mig en ny, för en tekopp klarar jag mig inte utan ju! Tyvärr hade de inte några i den storlek jag ville ha, men hittade iaf denna som jag tyckte var väldigt fin.

1 kommentar:

  1. Mycket fin kopp, tycker jag. Bra att du packar lite så vi snart kan hämta dig. Och då får du ju träffa din hund också.

    SvaraRadera