tisdag 11 maj 2010

Idag tog jag mig en kort promenad och fotade lite :) Vädret har varit strålande idag så kände att jag ville passa på. Tyvärr har jag inte hunnit lägga ut några bilder och tänker inte göra det nu heller. Vill hinna sticka lite också ju. Snart är min swallowtail klar och den ser ut att bli en utmärkt vår/sommarsjal! Hade tänkt städa och styrketräna lite idag men nej. Förstår inte var dagen har tagit vägen. Får bli imorgon, för upptäckte just vad klockan var. Har kört fast lite i skrivandet av bakgrunden till mitt arbete. Nån som är duktig på fettmetabolismen eller energimetabolismen överhuvudtaget får gärna ge mig en lektion och en massa referenser framförallt. Inte bra att lämna alla grundböcker hos föräldrarna! Jaja jag får väl knåpa ihop nåt och vänta på sågning av handledaren så jag vet hur jag ska fortsätta. Inte ofta man hoppas på en sån :)

Nej nu blir det en kopp té och stickning. Gå och lägga mig tidigt eftersom jag känner mig febrig av allergin :(

1 kommentar:

  1. Hejsan! Jag visste inte att du bloggade! Vad rolit! :)
    Hopas allt är bra med dig! Massa kramar!

    SvaraRadera