måndag 17 maj 2010

Måndag igen

Jahaja måndag igen. Kunde väl sova sisådär 2-3 timmar inatt. Inte sammanhängande. Konstigt nog är jag inte så totalt död som jag trodde. Kanske sov för länge lördag-söndag. Eller mer troligt: hostan! Jaja det har varit en typisk måndag. Plugg hela dagen. Som vanligt har jag svårt att koncentrera mig. Tror jag börjar bli för nervös, tyvärr blir jag okoncentrerad då. Väldigt ologiskt. Men nu börjar jag tänka att tänk om jag inte blir godkänd. Och herregud sen är jag färdigutbildad. Skönt men jobbigt. Och en kompis undrade varför jag inte ska fira på nåt sätt. Vem hinner planera sånt? Kanske sen när jag förbereda framläggningen. Men jag är inget bra på att planera sånt. Och känns inte som att man direkt ställer till med världens fest. Få se med det där.

Ska försöka hinna med en promenad och fotograferande imorn. Det är underbart väder här! Känns som sommar. Alice är saknad :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar