måndag 10 maj 2010

måndag måndag måndag

Ojojoj så mycket jag kommer på att jag behöver veta som jag inte vet när jag ska fylla i det attans biblioteksbladet! Trodde allt var klart, men då upptäcker jag en massa andra saker! Och så ska det ju in idag! Tur att det finns telefon och mil säger jag bara.

Jaja får väl kämpa på. Snart är det fixat. Känner mig hoppfull att hinna klart med iaf flera av delarna så jag kan skicka in dem till handledaren idag. Det betyder ju också att jag med gott samvete (?) kan ta mig en promenad :) Även om inte min älsklings-brallsan är här så behöver jag ju ändå min dagliga promenad. Man blir fel av att ha hund! Jag hoppas på att vädret blir bättre också för jag längtar efter lite fotografering. Vågar inte bära med mig den finfina kameran ut i regnoväder ju! Funderar på milen med eller utan kamera. Om jag hittar näsdukar och värktabletter. Allergin är riktigt elak mot mig. Hoppas att medicinerna jag fick av läkaren i förra veckan fungerar och börjar göra det snart. SNART!

Lite nervös inför brallsans sterilisering imorn också. Dessutom blev päronen fast på Island pga askan. Så nu får systeryster skjutsa Alice till veterinären imorn. Men det ska nog gå bra. Jag försöker iaf intala mig det.

Nu: mer plugg så jag blir klar nån gång. Och en till kopp té - min drog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar