söndag 11 april 2010

Är nog inte allergi ändå...

Igår såg jag Avatar på bio - bra film! Efteråt skulle de andra gå ut och jag kände mig fortfarande lite risig så åkte hem istället. Tur var det för idag känner jag mig sjuk :( Så det är nog inte bara allergin som jag har trott. Är kanske inte helt bra att jag gick milen igår. Så idag blir en lugn dag. Dessutom har jag blodblåsor på båda stortårna som vägrar läka och jag tror att jag slitit loss en tånagel. Haltade runt igår, det gör faktiskt ont. Alice verkar lite trött idag också som tur är.



Jaja är väl lika bra. Jag måste plugga. Om jag är snabb kan jag ju med gott samvete sticka resten av dagen :) Har kommit igång med ett par My vampire boyfriend socks

1 kommentar:

  1. Snyggt E. Och så fina kort. Det är rätt roligt att skriva lite "dagbok". Om man gör det när man själv har lust. Lycka till.
    Puss o kram

    SvaraRadera