onsdag 21 april 2010

Känner mig lite lurad

Ute har det regnat/snöat, j jag vet inte riktigt vad det var. Trevligt var det iaf inte. Men matchade mitt humör idag. Hade tänkt att cykla till mötet med handledaren men lusten försvann när jag tittade ut genom fönstret. Skulle kolla mailen lite snabbt innan jag åkte och upptäckte att jag fått svar från professorn som jag var på intervju hos. Som hade sagt att jag i princip var välkommen i höst. Men nu har han ångrat sig. Jag får alltså inte komma. Känns såååå surt. Var verkligen något jag ville göra, var så glad! Nu är det bara att börja om.....

Kände mest för att bädda ner mig i soffan med en kopp té hela kvällen. Men det hinns inte med. Måste skriva uppsats. Har haft väldigt svårt att hitta ro till det. Så ska sitta ett bra tag till.

Något positivt idag? Jaa alla snälla i familjen som muntrar upp. Och D ♥
Och att pappsen är väldigt generös så jag upptäcker att jag helt plötsligt har en massa pengar på kontot! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar