måndag 12 april 2010

Fortfarande sjuk

Varför ligger det ost på en massa konstiga ställen?






Jo den här nosen ska få leta efter dem!



Stackars Alice har inte fått nån långpromenad idag heller, så nåt måste jag ju göra för att försöka trötta ut henne lite. Jag mår fortfarande allt annat än bra nämligen. Yr så fort jag ställer mig upp. Och idag har jag suttit och tittat mot fönstret och längtat ut - det har varit vår här! Sååå skönt väder ute, och jag måste ligga inne :(

Är stolt över mig själv som ändå lyckades skriva lite på uppsatsen. Såg att Vetenskapens värld verkar spännande ikväll, så nu blir det TV och stickning resten av kvällen med en kopp té bredvid mig.

1 kommentar:

  1. Men så trist att må som du gör. Hoppas det snart går över och framför allt att du kan ta dig till intervjun. Duktigt att du skriver. Hörs snart!!

    SvaraRadera