fredag 9 april 2010

Fredag :)

En regnig fredag. Men det gör inget, är på ganska bra humör ändå. Trots att alarmet inte gick på imorse eller nåt annat, hur som helst vaknade jag klockan 9. INTE planerat, och det hade jag verkligen inte tid med. Avskyr att försova mig! Skippade frukosten och skyndade till jobbet - och handledaren var inte där. Suck. Var bara att åka hem igen. Och väl hemma har jag känt av allergin så har varit väldigt seg idag också. Fick lite gjort.

Anledningen till att jag ändå är på bra humör? Alice har varit jättemysig. Och jag ska strax göra mig i ordning för att åka till Hornstull och äta tapas. Mums! Dessutom är det ju fredag! Imorn ska jag fixa present till D, och jag vet vad han ska få :) Förhoppningsvis blir det bio också på kvällen: Avatar. Äntligen. Dessutom är jag peppad inför lite skrivande på uppsatsen på söndag. På riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar