torsdag 29 april 2010

Känns som sommarregn!

När jag tittade ut genom fönstret hade det precis börjat regna. Ånej kallt tänkte jag. Men NEJ det var varmt och riktigt skönt ute och luktade sommar när jag sprang en sväng. Eller springa är väl att ta i, joggat snarare. Känner mig väldigt otränad, och idag har jag dessutom fruktansvärd träningsverken sen styrketräningen jag gjorde i tisdags. Trodde inte det skulle ge så mycket, men kunde knappt resa mig ur sängen imorse! Kanske får träna igen ikväll och stretcha bort lite av värken :)

Såhär fint var det!




Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort. Satt uppe och pluggade till runt 2 inatt så tog sovmorgon idag. Och har tagit det lite lugnt idag, behövde verkligen det. Betyder att jag har MASSOR att göra imorgon, men det var det värt. Nu ska jag städa för det ser för hemskt ut här och K kommer imorn. Tänker inte på att det är valborg, men tror att vi bara tar det lugnt och kanske hittar på något på lördag istället. Vi får se!

Lite bilder från de senaste dagarna:



Alice: gummihunden

Lyckades fånga Alice i några mindre söta ögonblick :)



Måste ju visa en sötare bild på henne för att väga upp dessa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar