onsdag 14 april 2010

Lite nervöst

Usch får ett nervöst sammanbrott varje dag nu när jag inser hur kort tid det är till jag ska lägga fram. Blir ju inte bättre av att handledaren säger att uppsatsen behöver ju jobbas med en hel del. Och påpekar hur viktig den är för framtiden. Blir väl att sitta halva nätterna som alltid, perfektionist som jag är med såna här saker :)

Ska snart börja packa för tågresan imorgon. Har en lång att-göra lista att bocka av också. Gäller ju att tänka efter inför intervjun imorgon. Vad jag ska svara, vad jag ska ha på mig, hur tidigt behöver jag vara där för att hitta. Börjar bli lite nervös. Och funderar på vad jag ska ställa för frågor. Tänkte spara ner några av publiceringarna av professorn så jag kan läsa på lite på tåget. Det mest nervösa är att jag inte vet hur intresserad han är. Jaja det är bara att gå dit och se hur det går. Ska skruva upp volymen på musiken och sätta igång med allt som måste göras!

Sabaton - Wolfpack

Edguy - Scarlet rose

Edguy - The piper never dies

Foreigner - Juke box hero

Kelis - Lil' star

1 kommentar:

  1. Trevligt att du tittade in!
    Ja det är härligt med pudlarna.
    Hälsningar Hedvig

    SvaraRadera