fredag 23 april 2010

Fredag!

Har precis mailat in utkast på material&metoder och resultat till handledaren. Satt till kl 3 inatt. Förstår inte varför jag jobbar som bäst vid den tiden. Men är väl bäst att utnyttja det och ta lite sovmorgon idag istället.


Såhär ser mitt skrivbord ut just nu :)

Nu ska jag göra en storstädning med musik på högsta ljudnivå. Sen blir det att springa eller gå en sväng för idag är vädret mycket bättre än igår. Är lite orolig över allergin så har beslutsångest över om jag ska springa eller styrketräna här hemma. Springa är ju roligare men å andra sidan får jag svårt att andas, kanske inte så bra!



Just det, igår fick jag ett ryck och fixade mina naglar. Första gången jag testar lösnaglar faktiskt. Tycker de blev väldigt fina, så det här kommer jag nog göra om!

1 kommentar:

  1. Häftiga naglar, men känns det inte konstigt med lösnaglar. Sitter just med min Delicious runt halsen. Den är mysig. Har faktiskt stickat färdigt Viffla-sjalen också. Den ligger på blockning just nu. Funderar på att frogga min Candle flame-sjal och göra en Haruni av den.Hörs snart. Ha det bra i helgen.

    SvaraRadera